Обмін або повернення товарів
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" обмін або повернення товару здійснюється протягом перших 14 днів з моменту покупки (не рахуючи дня покупки).
Обміну або поверненню підлягає тільки новий товар, який не був у вживанні й не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, немає слідів розтину, всередину пристрою не потрапляла вода або будь-які інші рідини, програмне забезпечення не піддавалося змінам і т.п. (Докладніше дивіться в Гарантійному талоні до Вашого пристрою).
При обміні / повернення товару має бути збережено:
- повний комплект товару
- цілісність і всі компоненти пакування (що не пошкоджена пакувальна коробка, пакувальні пакети, заводські захисні плівки тощо)
- ярлики і бирки
- заводське маркування
- супутня документація - гарантійний талон, накладна або товарний чек, інша документація, отримана при купівлі товару.
Для здійснення повернення коштів або обміну купленого товару, який не підійшов, на аналогічний або інший вам слід звернутися в 14-денний термін після покупки (не рахуючи дня покупки) в наш магазин за адресою: Київ, вул. Ушинського, 3 (ТЦ "Міленіум").
Якщо Ви перебуваєте не в Києві і хочете обміняти або повернути товар, який не був у вживанні, але не підійшов з якихось причин дотримуйтеся наступного порядку дій:
- У 14-денний термін з моменту покупки сповістіть відділ продажів магазину 4G.kiev.ua про бажання обміняти товар або повернути його за телефонами, вказаними в розділі "Контакти".
- Надійно упакуйте товар в тій же комплектності в якій Ви його отримали і відправте посилку за адресою, погодженим з нашим менеджером. Звертаємо Вашу увагу, що ми не приймаємо повернень відправлених з накладеним платежем.
- Дочекайтеся отримання посилки нашим представником. Чекайте коли відповідальний менеджер магазину зв'яжеться з вами для узгодження деталей повернення грошових коштів.
Повернення коштів покупцеві проводиться в термін від 1 до 14 календарних днів з моменту прийняття рішення сервісною службою магазину про можливість повернення коштів. Повернення проводиться шляхом перерахування на банківську кату покупця або переказу грошей через систему Приватмані (в разі відсутності банківської карти у покупця). У разі переказу коштів через систему Приватмані клієнт може отримати гроші в будь-якому відділенні Приватбанку з паспортом і кодом переказу, який вам повідомить відповідальний менеджер по телефону, електронній пошті або в SMS-повідомленні.
Зверніть увагу, якщо присланий Вами товар не підлягає поверненню, ми будемо змушені відправити його назад за Ваш рахунок.
У разі не задовільного стану товару (товар в робочому стані, але пошкоджена або відсутня упаковка, є подряпини, відколи, відсутні захисні або транспортні плівки, пристрій залито будь-якими рідинами, проведені зміни в програмне забезпечення продукту і т.п.) можливе повернення грошових коштів з дисконтом від -20%. Можливість повернення коштів за некондиційний товар обговорюється персонально з відповідальним менеджером.
Звертаємо Вашу увагу! Чи не робочі (зіпсовані в результаті недобросовісної експлуатації, поламані) товари відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" поверненню або обміну не підлягають!